بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استفاده از ترکیب اصلی؛سندی بر اثبات تدابیر کادرفنی بود

در اینکه هر دو تیم از قدیم الایام تا همین دربی 75ابتدا به نباختن فکر می کردند تا بردن شکی نیست،اما ....
پرسپولیسی ها دچار توهماتی شده اند و به دلیل آنکه در نیمه اول یکی دو تا موقعیت نصفه نیمه روی دروازه استقلال ایجاد کردند،عنوان می کنند که استقلالیها با هدایت قلعه نویی برای نباختن پا شهرآورد 75 گذاشته بودند!
اما اگر یک مقدار از تعصبات قرمز و آبی کم کنیم و به منطق فوتبالی روی بیاوریم می بینیم که؛ ژنرال آبیها در شهرآورد پایتخت،تیمش را با همان ترکیب همیشگی و ثابت خود روانه میدان کرده بود و برای بردن بازی طرح و نقشه های خوبی داشت.اما این پرسپولیس بود که با شلوغ کردن میانه میدان و گذاشتن پنج هافبک (که در اکثر مواقع با اضافه شدن غلامرضا رضایی به 6 هافبک می رسید)جلوی سه مدافع خود قصد نباختن داشت. به همین دلیل خوزه مانوئل از نظر بنده مربی تیز هوش و دربی باز عنوان شده است !
پرسپولیسی ها با تغییراتی که در ترکیب و سیستم بازی خود ایجاد کرده بودند،با توجه به اینکه استقلالی ها خط شکن خود خسرو حیدری را در سمت راست نداشتند و از وجود مجتبی جباری هم از ابتدای لیگ محروم شده بودند و میلاد میداوودی هم نمی توانستند به بازی بگیرند و از کاشته هایش استفاده کنند،همگی دست به دست هم دادند تا هواداران پرسپولیس فکر کنن که
استقلالی ها در نیمه اول برای نباختن وارد زمین شده بودند.
مع الوصف؛باید در پاسخ هواداران پرسپولیس که بازی را بدجوری با پرتاپ اشیا مختلف به زمین از جریان انداختند و به نفع تیمشان رقم زدند باید گفت؛اگر امیر قلعه نویی به نباختن فکر می کرد از ابتدا بازی با ترکیب همیشگی خود و در ابتدای نیمه دوم با سه مهاجم بازی را شروع نمی کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,دربی75,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com